بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

معرفی خوابگاه و متعلقات آن

سلام! 

همانطورکه می دونین هر خوابگاه یه امکاناتی داره!!که من چندتا شو براتون توضیح می دم... 

لطفا برای خوندنشون برین به ادامه مطلب... 

۱)آشپزخانه:محل ظهور و ابداع غذاهای من درآوردی.مکانی جهت انباشته شدن ظروف ولذت بردن از پاکیزگی.وایسا الان خالی میشه!!!!این جمله ایست که شما در روزهای تعطیل در این مکان زیاد می شنوید. این مکان به شما حس اعتماد به نفس می دهد(در مورد آقایان مطمئن نیستم) 

 

 

۲ )چای:قوت غالب اکثر دانشجویان در ایام تحصیل.عاملی برای بحث و درگیری میان هم اتاقی ها جهت تهیه آن(ناهید جان مخلصیم).متهم ردیف اول در بالا رفتن قند خون دانشجویان.بهترین یاور دانشجویان در شب زنده داری ایام امتحان
 

 

۳)تخت خواب:محلی برای عذاب کشیدن(مخصوصا تخت بالا).گرامافون خودکار(ایجاد انواع صدا هنگام خواب یا نشستن روی آن).بهترین مکان برای شب نشینی های دانشجویی و صحبت در مورد مسائل روزمره!
 

 

۴)سالن مطالعه:همانطورکه از اسمش پیداست،مکانی برای گوش دادن به انواع موسیقی.مهمترین عامل در پاس نکردن دروس
 

 

۵)اتاق تلویزیون:مکانی برای کارهای متفرقه!!پناهگاهی برای رانده شدگان از اتاق بعد از ساعت 12 شب!البته عده ای نیز از سکوت حاکم بر سالن مطالعه رنج برده و برای درس خواندن به این مکان پناه می آورند
 

و اما بخش اختصاصی خوابگاه سمیه5!!
این قسمت تنها در خوابگاه سمیه5 یافت می شود و از محسنات آن می باشد!!!!
 

۶)چاله میدون یا میدون بز:مکانی امن وآرام برای گفت وگوهای خصوصی و درد و دل کردن های شبانه دو دوست

 

نظرات 6 + ارسال نظر
زانکو سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://ot88hamedan.blogsky.com

سلام خیلی ممنون واقعا جالب بود فقط یه چیز ؟ بعضی از اون ویژگی ها مخصوص خوابگاه شماست مثلا تخت اونم از نوع دونفرش خوشبختانه تو خوابگاه ما اصلا یافت نمیشه حتی با تلسکوپ الکترونی!! حالا چرا الکترونی چون میز جسم بدون جان . دم کردن چای تا معروف هستش من اصلا خجالت میکشم پاشم دمش گرم. اتاق تلویزیون شلوغ ترین منطقه ی خوابگاه ما حتی تا ساعت ۳ شب !!!!!!!!!!هر شب بلا استثنا بعضیا غذاشون همونجا می خورن! پس استراتژیک ترین نقطه ی خوابگاه ما کجاست؟ آفرین همون اتاق تلویزیون . اگه خواستین غذا بپزین اشپزخونه ی ما هست همیشه خالی چون پسرا غذای سرد ترجیح میدن منظورم همون کره و پنیر .سالن مطالعه ی ما عالی صرف نظر از صندلی اش چون همه !!!!!!!!! همون ۳ نفر همیشگی خیلی آرومن ..وای دور خوابگاه ما بهشت چون همش باغ حال میده واسه میوه آوردن اونم از نوع ..... بله دیگه
عتالی بود دستتون درد نکنه

سلام.مرسی نظرتون خیلی پربار بود.فکر کنم بهتر بود قبل از نوشتن این مطلب با شما مشورت می کردم...حالا شمام با این خوابگاتون همش دل مارو بسوزونین .خوب؟
درضمن فکر کنم خلوت بودن آشپزخانه تو خوابگاه پسرا به دلیل تنبلیشونه(ببخشیداااا) نه ترجیح دادن غذای سرد!!!!!!بازم ممنون

همکلاسی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

همش عین واقعیت بود.... مرس خیلی فوق العاده بود.
بی چاره آقای چراغی!! می دونم چی می کشه!! آخه منم همیشه "چای سازه " اتاقم!
میدون بز هم که قربونش برم عجب جای باحالیه (واقعا )
در جواب آقای مدیر باید بگم که شما مثلا دارین پزشکی فشرده میخونین اونوقت غذای سرد می خورین؟؟؟؟
خلاصه اینکه عالی بود گلم!!

چیه می خواین اقای چراغی دیگه چای نزارن من کلا اهل چای نیستم بعدشم وقتی بچه ها چای میزارن به منم زنگ میزنن ما اینیم دیگه!

همکلاسی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

به من چه که کی چای می زاره!!
من میگم من تو اتاق چای سازشونم همین!!
وقت کردید یه امضا به خودتون بدید! خونه هستید هم یه اسفند برا خودتون دود کنین!

سلام بابا چرا ناراحت میشین شوخی کردم عذر میخوام اگه ناراحت شدین ولی من چیز خاصی نگفتم ببخشید

همکلاسی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

پوپک جان مطلبت خیلی قشنگ بود . یک هفته بود همه چی رو فراموش کرده بودیم با این مطلب همه ی گذشته دوباره برامون بازسازی شد .

مرسی همکلاسی خوبم....افتخار دادی

معروف پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

الته باید در نظر داشت که خالی بودن اشپزخونه ما همیشه بخاطر تنبل بودنمان نیست بلکه بخاطر جلوگیری از شکم درد و استفراق های ساعت ۴و۵نصف شب هم هست. .. تا من باشمو دیگه از قارچهای تو نخورم....

می خواستی نخوری معروف جان من که خودم نخوردم تو چرا خوردی

معروف جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

می دونستم کلک یه ریگی تو کارته بخاطر همین بود وقتی که تو سالن مطالعه بودی بهت زنگ زدم نیومدی اتاق . در ضمن درسته عزیزی و دلمون نمیاد بهت چایی درست کنیم ولی خودتو زرنگ ندون

معروف جون نظر لطفت ولی من منظورم این نبود که من زرنگم منظورم این بود تو زیاد طالب چای هستی واسه همین زیاد چای میزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد