بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

نکته های کوچک زندگی

*

وقت شناس باش و روی وقت شناسی

دیگران نیز پافشاری کن 

*

برای دفاع در مقابل انتقادی که از تو

می شود، وقت تلف نکن

*سالروز تولد دیگران را به خاطر بسپار

*از عبارت »متشکرم « زیاد استفاده کن

*از عبارت »خواهش می کنم « زیاد استفاده کن

*کتاب های خوب را بخر، حتی اگر نخوانی

*خود را و دیگران را ببخش

*بی هیچ علت خاصی بگذار بهت خوش بگذرد

*بعضی اوقات از دیگران یاد بگیر

*قرض هایت را زودتر پس بده

*با مردم همانگونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتارکنند

*هرگز تسلیم نشو، هر روز معجزه تازه ای اتفاق می افتد

*حداکثر استفاده را از شرایط بد بکن

*طوری زندگی کن که هروقت فرزندانت خوبی،مهربانی و بزرگواری دیدند، به یاد تو بیفتند

*خواستار تعالی باش و بهایش را بپرداز

*شجاع باش. حتی اگر قلبأ شجاع نیستی، به آن تظاهرکن . هیچکس تفاوتش را نخواهد فهمید

*همواره دستی را که به سویت دراز شده،بفشار

*هرگز اجازه نده کسی تو را افتان و خیزان ببیند

*همیشه چیزی زیبا پیش رو داشته باش،حتی اگر یک شاخه گل مینا در یک لیوان آب باشد.

*فراوان لبخند بزن . هزینه ای ندارد و ارزشش قابل تصور نیست

*هرگز به مقدسات کسی اهانت نکن

*گوش کردن را یاد بگیر . فرصت ها گاه با صدای بسیار آهسته در می زنند

*وقتی می خواهی دست به کاری بزنی،نگران بی پولی نباش . امکانات مالی محدود نعمت است، نه مصیبت . افکار خلاقانه همیشه یک جور ترغیب نمی شوند.

# برگرفته از کتاب نکته های کوچک زندگی تالیف : اچ جکسون براون #

نظرات 1 + ارسال نظر
زانکو جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

واقعا جالب بود ازتون تشکر می کنم . ببخشید یکم برام جای تاسف داره وقتی پیامبرخودمون و بزرگ دینمون(حضرت محمد(ص)) این نکته ها رو برامون گفته به نحو خیلی قشنگ تر ولی چون ما خودمون برتر می دونیم بهمون بر می خوره حرفای حضرت محمد استفاده کنیم و عملیش کنیم به جاش حرف یه نفر رو قبول کنیم که معلوم نیست خودش اینارو رعایت کرده یا نه !!!!
از مطلبتون تشکر میکنم ایشالله که برداشت بدی از این نظر من نکرده باشین وفقط بدونین من گله رو از خودم دارم نه شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد