بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

چهارمین شغل پردرآمد در آمریکا

 

 

چهارمین شغل پر درآمد آمریکا

 

 

occupational therapist (کار درمانی و تراپیست) 
 

یعنی کسانیکه به کارمندان و کارگران و سایر مردم عادی برای بهتر و سالمتر زندگی و کار کردن و یا بهبود وضعیت فکری و فیزیکی و سلامتی آنها کمک فکری و فیزیکی می کنند. 

 

هر چند که برای دریافت بالاترین حقوق در چنین تخصصی باید مدرک مستر master' (فوق لیسانس) داشته باشید اما جالبه بدانید که در امریکا بیش از 13.5 میلیون نفر در این شغل مشغول بکارند و کلا مشاغل و تخصصهایی که در رابطه با پرستاری و سلامتی و دارو و درمان و نگهداری از بیماران یا سالمندان است جزو پر درآمدترین و پر تقاضا ترین و همچنین پیشروترین مشاغل امریکا هستند و هیچ متخصصی در این حوزه بیکار نیست. شما حتی با دو سال تحصیل فوق دیپلم هم می توانید در گوشه ای از این تخصص بکار مشغول شوید و حتی نیاز به لیسانس دانشگاهی هم ندارید.


نظرات 6 + ارسال نظر
samin جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

درخشان جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام همکلاسی جونم . واقعا با این مطلبی که دادی دل ۱۳ تا بنده خدا رو شاد کردی . ممنون و ممنون .

سلام....
چه طوری؟؟ خوبی؟؟
خواهش میکنم... البته همه ی اون 13 بنده خدا که اینو نمی خونن...

البته امیدواری چیزه خوبیه ولی... به این نکته هم توجه کنید که این مطلب فعلا مخصوص آمریکاست ... اینجا... همین که به یه نفر بگی کاردرمانی... و طرف هم رشته تو بشناسه واسه من یه دنیاست..!! حالا درآمد آنچنانی پیشکش!!!
به امید روزی که....

نعیمه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام ناهید جونم
خداییش وبلاگمون کمبودتو احساس میکرد...
ولی خواهشا به بقیه نویسندگان محترم برنخوره ها!!!اونا هم زحمت میکشند...
بازم thanks واسه حضور دوبارت...

سلام....
ممنون از لطفت....
ان شاا... بالاخره این دعوت نامه ی ما به دستت برسه و تو هم به جمع ما اضافه شی....

درخشان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

ضمن عرض تشکر از زحمات بی دریغ هملاسی های محترم جهت بالا بردن کیفیت این وبلاگ : شما رو جون هر کی دوست دارید تکلیف ما رو مشخص کنید این همکلاسی کدومتونید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می بینی تو رو خدا؟؟؟؟؟
دست چقدر زیاد شده؟؟؟؟ همکلاسی اصل خود خود خود منم!!! جعلی ها رو نمی دونم؟؟؟؟
بازم می گم ... خوب شد یه سوژه بهتون دادم!!!

اطلاعیه:
آقایون و یا خانوم های همکلاسی نام مجهول الهویه!!! لطفا از این پس به جای واژه ی همکلاسی که تخلص بنده است از واژکان دیگری چون... غریبه... دوست.. آشنا... غریبه ی آشنا و.... استفاده نمایید
باتشکر

سارا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

خدای من ناهید چی میگی!!!!
ولی اینجا ایرانه یعنی... (بقیه رو وللش)
من میمیرم برای درآمد زیاد من رفتم بای

بیا ..... می گم بی جنبه این !! می گین نه....


تو و مرضیه که از ایران میرین... ۲تامون هم دارن انتقالی میگیرن...یکی مون می خواد انصراف بده بره یه چیزه دیگه بخونه!...یکی مون هم یه جا کار پیدا کرده.... یکی داره میره آژانس بزنه!.... من موندم و کاردرمانی!!....آخرش اگه این رشته منحل نشد!!! ببینین کی گفتم هاااااا!

سارا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

خدای من ناهید کی میخواد انتقالی بگیره تک تکو نام ببر تورو خدا؟

بابا بی خیال......
انتقالی ش جور نشده... به جون خودم همش شوخی بود...
تو ۱۴امین نفری هستی که این سوال و ازم پرسیده... آخه سر ظهر (مهناز سالاری!) هم زنگ زده بود و جویای احوال بود....

اطلاعیه25ام...
دوستان و همکاران آینده...همه چیز آرومه.... !! هیچ کس از ما قرار نیست جایی بره... همه هستن!!
اوکی؟؟؟؟
به جای این کارا یه نظر به اون همه پرسی من میدادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد