بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

کنکور...

و باز هم کنکور... 

 

  

 عکس های کنکور سراسری ۸۹ bo2aks.com

 

آیا میدانید که...؟ 

 

اگر در زمان حیات مشاهیر جهان کنکور وجود داشت، به چه سرنوشتی دچار می‌شدند  ...

 

پس پیشنهاد میکنم یه سری به ادامه مطلب بزنین
 عضویت در سایت

 

نیوتن: از آنجا که این دانشمندعلاقه‏ی زیادی به قبول شدن در رشته‏ی ستاره شناسی یا نجوم داشت، از صبح تا شب خودش را در اتاق حبس می‏کرد و برای قبول شدن در کنکور درس می‏خواند. و از آنجا که وقت یک پشت کنکوری بسیار ارزشمندتر از آن است که بیکار و بی‏عار برود و زیر درخت سیب لم بدهد، بنابراین سیبی هم به سرش نمی‏خورد و جاذبه‏ای هم کشف نمی‏شد و الان بنده و شما، تمام اشیاء و آدم‏های دور و برمان در فضا معلق بودیم!
 

 

لیلی و مجنون: اصولاً بسیاری از صاحبنظران معتقدند بیکار نشستن در خانه یکی از مهم‏ترین عوامل و دلدادگی معروف‏ترین عاشق و معشوقتاریخ ادبیات است. اما اگر هردوی این عزیزان در عصر ما زندگی می‏کردند آنقدر درگیر کلاس‏های تست و حل دفترچه‏های تست و مطالعه‏ی ضرایب دروس مختلف و فرم انتخاب رشته و کنکور آزمایشی بودند که سال تا سال هم وقت نمی‏کردند یاد هم بیافتند چه برسد به این که مجنون ظرفی ببرد در خانه لیلی که آش نذری بگیرد و چون لیلی زد ظرفش را شکست را بیافتد در کوچه و خیابان و در اقدامی جلف و سبک بزند زیر آواز که:

اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟


 

رستم: درباره‏ی این قهرمان و اسطوره‏ی ایران زمین یک احتمال وجود دارد. اینکه به جای هفت خوان سنتی و جنگیدن با دیو وعجوزه و اژدها و سیر و عبور از بیابان مجبور می‏شد برود ازتکخوان کنکور عبور کند که البته واضح و مبرهن است که خیلی زود (احتمالاً وقتی به تست‏های دروس تخصصی میرسید!) می‏فهمید عبور از آن هفت‏خوان در برابر تکخوان مثل آب خوردن است..
 

 

نوستر آداموس: احتمالاً این پیشگوی معروف فرانسوی تنها فرد مشهوری است که در مواجهه با کنکور غمی به دل راه نمی‏داد چون برای کسی که قرن‏ها قبل حوادث مهمی مثل حادثه 11 سپتامبر و جنگ جهانی دوم را پیش‏بینی کرده، پیش‏بینی این که جواب تست شماره 5 درس ادبیات گزینه الف، ب، ج یا دال است نباید کار دشواری باشد!
 

 

نیما یوشیج: پدر شعر فارسی در مواجهه با کنکور "تست نو" را ابداع می‏کرد که رها از قید و بندهای تست‏های معمولی و سرشار از خلاقیت بود. در تست‏ نو پاسخ خاصی، صحیح فرض نمی‏شد و مهم روش‏های خلاقانه‏ای بود که داوطلب برای پاسخ به تست‏ها به کار می‏برد (شیر یا خط انداختن، ریختن تاس، ده- بیست- سی- چهل کردن، اتل متل توتوله خواندن، چشم بستن و انگشت گذاشتن روی کاغذ و...)

 
نظرات 5 + ارسال نظر
همکلاسی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

با دیدن تاپیک... جات خالی یه استرسی گرفتم که مامانم منو با CPR دوباره سر حال آورد...ولی خوب ادامه مطلبت خیلی جالب بود... خوش به حالشون که کنکور نداشتن! البته فکر کنم رستم اگه طراح کنکور می شد هم یه بحث جدا داشت... سوال طرح می کرد در حد لالیگا!! از قضا سهراب هم اون سال کنکوری میشه و.... سر جلسه یه TAI میزنه و (سکته هم که تو جووونی کشنده ست....) اینجاست که شاعر می گه:

طراح سوالی و بعد مرگش آمدی / سنگ دل راحت طرح می کردی سخت چرا؟

همکلاسی الحق والانصاف یه پا شاعریا..!!!شعر میگی در حد المپیک...
تو هم اگه کنکور نداشتی کمتر از سهراب سپهری نبودی...والان اسمت جز مشاهیر بود.در ضمن به جز استعداد شعریت توی کامل کردن داستانم حرفه ای هستیا...میدونی که چی میگم.!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

راستی یادم رفت در مورده این عکسه یه سوال واسم پیش اومد:
این پسره کوره؟؟؟ چه خبره هم عینک هم ذره بین؟؟؟ سلام منو بهش برسون و بگو اگه بازم مشکلی داره در دیدن...عینک منم هست!! !!!!!!!!!!

کار از محکم کاری که عیب نمیکنه اگه ندیدی همین آقای محترم پزشکی قبول نشد ....منو بگو که اصلا عینکم روز کنکور همراهم نبود...

سارا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام نعیمه جون خوش آمدی جو وبلاگ شده بروبکس اتاق ۳+یه مدیر که از ما نیست بماندببخشید از شما نیست جای من خالی نه؟
واقعا بات موافقم اگه هر کدوم از این دانشمندا توی جو کنکور ایران قرار میگرفتن میتونستن مثل ما خانم های کاردرمان ، کاردرمانی قبول میشدن میشد بهشون بگی دانشمند

سلام سارا جون آره باهات موافقم جات که خالی هست ...ولی ما دیگه خواننده فعال واسه وبلاگمون از کجا بیاریم...!

زانکو چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام فوق العادس .واقعا همینطوری که شما گفتین. به خدا خود من اگه کنکور نداشتم الان یا تو تیم ملی بسکتبال بودم یا تیم ملی کونگ فو شایدم مویتای .ای کنکور الهی که از صفحه ی روزگار پاک بشی که نزاشتی یه چیزی بشم ایییییییییییییییییییی زندگی (زانکو از زندگی شکوه دارد: ای زندگیییییییییییی ) تعجب نکنید حتما این شبیه این جمله رو تو زیر نویس فیلما دیدین

همکلاسی:
من به نیابت از ایشون از شما تشکر میکنم...

اطلاعیه ۶۱ام
بچه ها نعیمه جان مسافرت هستن... و ممکنه یه چند روزی غیبت داشته باشند!! ایشون الان در سواحل دریای خزر دارن رطوبت ۱۰۰ در ۱۰۰ رو تجربه می کنن!!! ( بی شوخی .. ما که به این هوا عادت داریم نمی تونیم نفس بکشیم!! نمی دونم این بندگان خدا بعد از اون آب و هوای خشک اینجا چی می کشن؟)

سارا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

ناهید جون مرده ی این آرامشتم
آهنگ زیبایی انتخاب کردی عزیزم

خواهش می کنم عزیزم......... لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد