بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

چرا مردها زودتر از زنان میمیرند؟؟

این سؤالیست که قرنهای متمادی ذهن بشر را به خود مشغول کرده و حالا من میخواهم پاسخ آنرا بدهم مطلب زیر را با دقت بخوانید:

اگر خانمتان را بر بالای یک سکو بگذارید و از او در مقابل موش ها محافظت کنید... شما یک مرد هستید
اگر در خانه بمانید و کارهای خانه را انجام بدهید... شما یک مرد لوس و مامانی هستید

اگر به شدت کار کنید... برای او اهمیت قائل نیستید که برایش وقت صرف نمی کنید
اگر به اندازه کافی کار نکنید... مفت خوری هستید که به درد هیچ چیز نمی خورید

اگر او یک کار ملال آور با حقوق پایین داشته باشد... شما قصد بهره کشی اقتصادی از او را دارید
اگر شما یک کار ملال آور با حقوق پایین داشته باشید... بهتر است تنبلی را کنار بگذارید و کار مناسب تری پیدا کنید

اگر شما شغل بهتری گرفتید... پارتی بازی شده
اگر او شغل بهتری بگیرد... به خاطر توانایی های بالایش بوده

اگر به او بگویید که چقدر زیباست... این نشان دهنده خواست های پلادت بار شماست
اگر سکوت کنید و چیزی نگویید... این بی اهمیتی شما را نسبت به او می رساند

اگر گریه کنید... آدم بی عرضه ای هستید
اگر گریه نکنید... بی احساس و بی عاطفه هستید

اگر بدون مشورت با او تصمیم بگیرید... شما یک متعصب خودخواه هستید
اگر او بدون مشورت با شما تصمیم بگیرد... یک خانم لیبرال و آزادمنش است

اگر از او خواهش کنید که به خاطر شما کاری را که دوست ندارد انجام دهد... این امر سلطه جویی و دیکتاتور بودن شما را می رساند
اگر او از شما یک چنین درخواستی داشته باشد... انجام آن لطف و مرحمت شما را می رساند

اگر از آنها بخواهید که هیکل خود را روی فرم نگه دارند... شما یک مرد شهوتران هستید
اگر نخواهید... شما اصلا رمانتیک نیستید

اگر به خودتان برسید... خودبین و از خودراضی هستید
اگر این کار را انجام ندهید... یک فرد ژولیده و نا مرتب هستید

اگر برای او گل بخرید... این کار را برای دستیابی به چیزهای دیگر انجام داده اید
اگر نخرید... احساسات او را درک نمی کنید

اگر به پیشرفت های خود افتخار کنید... انسان جاه طلبی هستید
اگر این کار را نکنید... اصلا بلندپرواز نیستید

اگر او سر درد داشته باشد... خسته است
اگر شما سر درد داشته باشید... می خواهید به او بفهمانید که دیگر دوستش ندارید

اگر او را زیاد بخواهید... شهوتران هستید
اگر نخواهید... پس حتما پای یک خانم دیگر در میان است

و مردها زودتر میمیرند.... چون خودشان اینطور میخواهند

__________________ هوای خونه برگشته،تموم جاده بارونه یه حسی تو دلم میگه، تونزدیکی به این خونه
نظرات 8 + ارسال نظر
سارا جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
به نظر شما غیر از اینه؟
این مطلب سالها پیش توسط روش علمی ثابت شده
البته چیزهایی که شما هم گفتین میتونه دلیل باشه

این نظر من قبول دارم ولی همکلاسی قبول نداره اگه شد بهشون بگید که ما زود میمیریم و دنیا رو واسه خانوما جا می زاریم ممنون!!!!!

همکلاسی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

بچه ها الان یه چیزی یادم اومد گفتم براتون بنویسم.... البته از طنز یا غیر طنز بودنش اطلاعی ندارم!!!! خودم که خیلی خندیدم.....

((یک خانمی هر وقت با شوهرش حرفش میشد بدو بدو میرفت توالت را می شست. بالاخره برای مدت طولانی بین این آقا خانوم صلح برقرار شد و آقا از خانوم پرسید راستشو بگو چرا هرموقع با هم حرفمون میشد میرفتی توالت را میشستی؟
خانوم: چون توالتو با مسواک تو میشستم....))


عالیییییییییییییییییییییییییی بود پس تو جوک تعریف کردنم سر رشته دارید دوباره ممنون باور کنید الان اونقدر خندیدم بابام از خواب بیدار شد(الان که دارم نظرارو می خونم ساعت 4 شب) اگه بابام می تونست قشنگ کتکم می زد ولی حیف 5 سال پیشم می خواست یه سیلی بهم بزنه اینقدر جا خالی دادم منصرف شد .الانم به چند تا ناسزا بسنده کرد و دوباره گرفت خوابید

[ بدون نام ] شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

گفتم که نوشتتون از دیدگاه طنز قشنگ بود... ولی دلیل واقعی اینکه آقایون ۵سال زودتر به رحمت خدا میرن (( خانومها )) نیستن!!!! قبول؟
من ۴تا پیراهن بیشتر از سارا پاره کردم.....
اون متنه که قرار برای بچه ها بفرستم .. شما رو ناراحت میکنه...البته دقیقا واقعیت جامعه ست ولی... برای یه آقایی خوندمش ... کلی دعوام کرد! هیچ! گفت..این توصیف یه هیولاست!!!!
فکراتون رو بکنید.... اگه ناراحت نمیشید ... می توانم با ۵۰٪ سانسور براتون بفرستم...

بفرستید کامل. من منتظر زبون اصلیشم .زیر نویس و سانسور ودوبله نباشه من منتظرم ببینم ما مرد چه جور ادمایی هستیم هرچند مطمئنم همه ! همه زیاد ولی خیلیامون در حد ملائکه هستیم.

پوپک دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

اوه اوه اوه !!عجب مطلبی!!عجب جراتی!!!!بله خوب آمار درسته!!!این دلایلشه که مشکل داره!!!منم به هیچ وجه با این دلایل موافق نیستم آفای شریعتی!!!
همکلاسی من حتما منتظر مطلبت هستم
قولت یادت نره!!!نکنه به همین جوکه بسنده کنی هاااا!!!!


عجب جبهه گیری کردین!!!!!!!!!!! کوتاه خانوم اردلانی !!!! از نظر شما شاید اشتباه از نظر خیلی از مردا درست هرچند همیشه شما می برین اونم دلیلشو خودتون بگین چرا همیشه برنده میدون شماید؟

سارا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام بعد از یه غیبت طولانی
این درسته که آقایون خود خواه مغرور وبیخیالش اگه ادامه بدم دعوا میشه
وناهید جون غصه نخور از حسودیشون که خانوما دیرتر دار فانی رو وداع گفته مطلب رو با اغراق مینویسن

بابا خانوم راموز کوتاه بیاین این نظر از شما بعید !!!! این نظر شما همه ی جنس مذکر در بر می گیره .حالا این توصیفات قشنگ شما من رو هم در بر میگیره که من همیشه خودم از این صفات دور کردم و از این صفات به خدا پناه بردم چون به نظر من هر کی فقط یکیشونو داشته باشه جاش وسط جهنمه .دستتون درد نکنه !!! این فقط یه مطلب طنز بود همین پس پر از اغراق همونطور که شما گفتین.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

وااای عجب جراتی دارین که این مطلبو گذاشتین...
سرتونو به باد میدینا...خیییییییییییییلی نگرانتونم...
ای کاش ماهم جرات شمارو داشتیم و اون مطلبی که همکلاسی گلمون ازش حرف میزنه میذاشتیم توی وب...براتون فرستاد؟؟؟؟

زانکو چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

خوب کاری کردید که نفرستاتیدش خودتون بخونیدش بهتره ممنون!!!!! از اولم منتظر نبودم که بفرستیدش !!!!

چی شد یه دفعه؟؟؟؟
چرا عصبانی شدید....؟؟؟؟؟؟؟
ما که چیزی نگفتیم.......
اگه از این ناراحتین که نمی فرستم... واسه اینه که یه سری حرفهای تکراریه... می خواستم بفرستم... البته با سانسورش ولی بعد که با خودم فکر کردم ... دیدم ارزش نداره اعصابمون رو بیخود خورد کنیم.... همین!!
نگید سانسور نمی خواد که واقعا نمی شه.... نمی تونم خودمو راضی کنم.
نگید ناراحت نیستید که باور نمی کنم... چون کاملا از متن نظرتون معلومه...
نگید شوخیه که این دفعه .........
خوب حالا کی جنبه ش بالاتره؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی اینو که نوشتید از اولم منتظر نبودم.. دقیقا یعنی چی؟؟ می شه بیشتر توضیح بدید؟؟؟؟؟؟؟

نعیمه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام این من بودم که براتون نظر گذاشتم ولی یادم رفت اسممو بنویسم..

سلام میدونستم مرسی که نظر دادید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد