بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

تقاضای نمره از استاد

بسیاری از شما دانشجوهای عزیز تجربه تقاضا از استاد برای نمره را

 داشته اید. در ادامه مطلب چند عکس جالب رو ببینید



 

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

( آقای شریعتی اگه می شه یه سر به عکسا بزنین از کادر زده بیرون)

جالب بود.. ولی آخرش چی شد؟؟.... نتیجه ای داشت این نامه هاشون؟؟.. تونستن نمره بگیرن؟؟.. اگه آره من از این به بعد سر امتحانا واسه استادا شعر می گم.....!!!

میدونم ولی هیچکاریش نمیشه کرد می خوایین بردارمش؟؟؟؟؟ راستی برین تو چکنویسا یه مطلب طنز گذاشتم ببینین خوب بزارم تو وبلاگ یا یه دعوای دیگه پیش میاد !!!!
منم نمی دونم ولی فکر کنم به استاد بستگی داره اگه خودش سختی کشیده باشه نمره میده اگرم که نه دیگه هیچی صفر میگیرید .راستی من همین قضیه رو تو دانشگاه خودمون دیدم ولی متسفانه استاد حالشون گرفت اونم توی یه درس ۳ واحدی

نعیمه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

واقعا.....حالشونو گرفت؟؟
واسه برادر منم مینویسن.....ولی دلش رحم میاد بهشون تخفیف میده...منم میشینم میخونم فقط میخندم....خیلی جالبه...

مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

آره واسه خود منم زیاد می نویسن... دانشجون دیگه!! البته این نوشته هایی که الان تو وب گذاشتن مال یکی از همکارهای قدیمی من هستش!!
اینا با من درس نداشتن!! منم دل رحمم بهشون نمره می دم!!!
اگه دوست داشتین می تونین با من درس بردارین... هواتون رو دارم!!!!!!

(( طرح حمایت از دانشجویان خوب و گل و ماه اتاق 3))

خیلی ممنون استاد همکلاسی حتما با هاتون واحد میگیریم ولی خواهشا شما نوشته های ما رو پخش نکنین باشه استاد؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد