بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

خلاقیت شگفت انگیزو زیبا با تصاویر ...

 

 

ابتدا روی لینک کلیک کنید .صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود . بعد به آرامی ماوس را روی آن حرکت دهید. خیلی جالبه ببینید...

  

 1  

 2  

 3 

 4 

 5  

6   

7  

 
امیدوارم بتونید ببینید.....
نظرات 5 + ارسال نظر
نعیمه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

جل الخالق.....ادم جه چیزا که نمیبینه....!!!
خیییییییییییییلی باحال بود خوشم اومد...دستت درد نکنه.

خواهش می شه!!!!!!.....
خوشحالم که خوشت اومد....

سارا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام ناهید خیلی خوشگلن
بابا فعال دمت گرم
برای انتخاب رشته گل کوه گفت باید تا ۱۱ هم صبر کنیم یه برنامه میدن ما تاییدش میکنیم

سلام
چشات قشنگ می بینه....

آره خودمم زنگ زدم به آموزش گفت تا 11 هم صبر کنین...
جالب اینجاست اولش یه خانومی گوشی رو ور داشته بود .. گفت باید با مدیر گروتون هماهنگ کنی.. گفتم مدیر گروه کیه؟ گفت : خانوم طالبی!!!!.............................

زانکو دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

ممنون خیلی عالی بود راستی این برکه ها کجا هستن می خوام برم اونجا ماهیگیری .مشتری این نوع برکه ها رو هم دارم شما برکه رو پیدا کنین سودش نصف نصف اوخی؟

خواهش می کنم...
همین دور و بر لنگرود خودمونه....!!!!!
من عکس اجنبی نمیزارم که!!!
آدرس نمی دم ....
(( شریک اگه خوب بود.. خدا هم یکی داشت!! ))
خودم میرم ماهی می گیرم ..................
................................................................

باشه نگین من از همین کشورای شرق اسیا (مالزی تایلند سنگاپور) ماهی میارم منت شما رم نمیکشم

=========================
موفق باشید....!!

سارا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

بسم الله
یه خربزه ترم پیش کم داشتیم آمارو میگم
طالبی هم اضافه شد

ههههههههههههههههههه
نه سارا خانومه نمی دونست چی به چیه؟؟؟ قبلش من ازش پرسیدم چرا نمره ی آمار تایید نشده برید با طالبی صحبت کنید...
بعدش اونم از همه جا بی خبر گفت طالبی مدیر گروهتونه!!!
هههههههههههه

لطفی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://otsemnan@blogfa.com

سلام. اینطور که از نظرات فهمیدم اسمتون ناهید هستش.از آشنایی باهتون خوشحالم.وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین اولین وبلاگی هست که می بینم تمام مطالب دسته بندی شدند و واقعا روش کار کردین خوش به حال بچه های همدان که مدیر وبلاگشون انقدر با سلیقه اس.من از دانشجوهای کاردرمانی سمنان هستم.یعنی قبلا دانشجو شیراز بودم این ترم بنا به دلایلی انتقالی گرفتم سمنان. راستش تو هر سایت و یا وبلاگی که معرفی این رشته است و دانشگاه هایی که این رشته رو می پذیرن اصلا اسم سمنان به چشم نمی خوره و من دلیلشو نمی دونم. اسم وبلاگمونم تو گوگل نیست.دوست دارم دلیلشو بدونم میشه یکم کمکم کنید.
اگه افتخار دادین و به وبلاگ ما سر زدید لطفا یکم از این شگردایی که خودتون تو وبلاگتون به کار بردین برای ما بگید.خیلی ازتون ممنونم

سلام....
بله درست متوجه شدید اسممو!!!!!! منم از آشنایی با شما خوشحالم...
ممنون نظر لطفتونه...
در مورد وبلاگ سمنان هم احتمالا آدرس رو اشتباه وارد می کنید...
آدرسی رو هم که برای ما نوشتید باید به جای @ از . استفاده کنید... این هم آدرس وب سمنانی ها...http://otsemnan.blogfa.com/

ممنون می شم باز هم به ما سر بزنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد